Tailsweep topp

Thursday 3 November 2011

dagens stylist


När jag visade den här bilden på vår sovrumslampa LIV i ett inlägg i början av sommaren, frågade en tjej som heter Pella i kommentarsfältet om hon fick låna bilden till sin blogg. Självklart, svarade jag och så rasslade det till och det här vackra inlägget lades upp på hennes blogg STIL inspiration. En sån fin komposition bilder utifrån min lampa! :)
Sedan dess har jag följt Pella och hennes blogg STIL inspiration dagligen (och den uppdateras ofta till min stora glädje!) Som ni säkert vet går Pella just nu på Lotta Agatons inredningsstylistkurs på Beckmans och det är så kul att följa Pella (och de andra duktiga tjejerna som skriver om kursen i sina bloggar).

pic: seventeendoors, STIL inspiration

Igår visade Lotta Agaton Pellas snygga lampstilleben och utsåg henne till dagens stylist. Kul!!
Det är riktigt spännande att följa Pellas kreativa process via hennes blogg. Nu återstår slutuppgiften för kursdelatagarna, och jag håller tummarna lite extra för begåvade och trevliga Pella/STIL inspiration. Heja, heja!




3 comments:

  1. Tusen tack för informationen angående hoptimist, det är ju helt perfekt att kunna göra en god gärning samtidigt, det får bli min julklapp till mig själv :) ang Pella så hejar jag såklart lite extra på henne också, så fantastiskt duktig och härlig tjej! ha en fin kväll, kram

    ReplyDelete
  2. Men hur gullig är du då!!? Tack snälla! Blir så himla glad. Bra att ni håller tummarna inför helgen - det kan verkligen behövas! :) Ska bli galet spännande att se resultatet, ALLA är så galet duktiga och kreativa.
    Älskar din LIV-lampa bild, fint att se den igen! Kramar och ha en fin kväll! //Pella

    ReplyDelete
  3. Fina du....trevlig helg. Kram Johanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.