Tailsweep topp

Thursday 4 April 2013

spring is in the air


Igår hade jag bästa vårkänslorna vilket i fösta hand berodde på det soliga vädret, men även att jag passade på att handla nya blommor, både till balkongen och till vårt hem. Lite kvistar och rosa prärieklockor lyser nu upp vårt kök.


Efter ett litet tips slog jag till på senaste Elle Danmark, eftersom danska Elle Decoration dessutom följer med som bilaga. Och snacka om att man får vårkänslor av de vackra omslagen! Otroligt duktiga Line Thit Klein står för foto (missa inte hennes fina blogg!), och styling av Stine Langvad (Elle Decorations omslag).

pics: seventeendoors

Hoppas ni njuter av våren, för nu är den här för att stanna, eller hur!? :)

psst.. Ett litet lokalt budgettips; "Klippet" på Kungsholmen har alltid fräscha blommor till bra pris..


4 comments:

  1. Underbara bilder! Blommorna kan man nästan ta i!:-)
    Hittade till din fina blogg, när jag skrev om Beni Ourain och letade efter lite bilder...länkade till din blogg:-)

    Ha en skön dag i solen!
    Liisa

    ReplyDelete
  2. Tusen tack för länk, ska passa på att titta in hos dig när jag har bättre uppkoppling (befinner mig på resa).
    Skön dag till dig också!!

    ReplyDelete
  3. Vacker vårkänsla! Grattis till uppmärksamheten i Sköna hem! Kram Anita

    ReplyDelete
  4. Cela met tout de suite du baume au coeur de voir de si jolies fleurs:))

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.