Tailsweep topp

Tuesday 10 September 2013

The perfect summer house


Jag ä l s k a r det här sommarhuset som tillhör Ann Ringstrand, grundare och designer för Hope. De mjuka trägolven, Thonet-stolar i massor, trärena bänkar, små korgar och tidingshögar. Saša Antić står för styling och Felix Odell har plåtat bilderna med helt underbar stäming i.


Ja, ni vet ju att jag gillar enkla kök. Så här ser det ju ut hos oss på vårt ställe vid havet också, och det ska inte renoveras!


Härlig mix av stolar och vilket ljus!
 

Så otroligt vackra fönster och genuina detaljer som trappräcket t.ex.


Nu har vi inte så här fina golv och tak(höjd) på vårt ställe vid havet, som helt enkelt är en simpel sportstuga, men inredningen och färgsättningen är lite som hos oss. I love it! 

pics: Felix Odell via Husligenheter with thanks!
 
 Imorgon är det onsdag och min lediga dag numera. Då ska jag ta och försöka rensa bort saker som jag tröttnat på för länge sen. Ska bli så skönt!
 

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.